Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je dodávka opakovatelně použitelného nádobí (nápojových kelímků) a dalšího vybavení pro jeho údržbu a skladování (1 x gastromyčka, 150 ks box na uskladnění kelímků), které nahradí jednorázové nádobí používané v současnosti pro prodej nápojů na veřejných kulturních a sportovních akcí pořádaných městem Chrudim nebo jeho příspěvkovými organizacemi.
Konkrétně se jedná o následující
• Kelímky 0,5 l - včetně grafického návrhu a potisku - 15 000 ks
• Kelímky 0,3 l - včetně grafického návrhu a potisku - 3 000 ks
• Kelímek 0,2 l + víčko - včetně grafického návrhu a potisku -
2 000 ks
• Gastromyčka 1 ks
• Skladovací box - 150 ks
Konkrétní počty, typy nádob a jejich podrobná specifikace, respektive specifikace předmětu zakázky je stanovena v technické specifikaci předmětu zakázky, která je přílohou zadávací dokumentace.
Součástí dodávky je i doprava na místo určení - sídlo Chrudimské besedy, Široká 85, 537 01 Chrudim.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Město Chrudim
Resselovo náměstí 77
Chrudim 537 16
Nabídky je možné podat prostřednictvím držitele poštovní licence či jiného přepravce, a to na adresu: Město Chrudim, Resselovo náměstí 77, 537 16 Chrudim. Uchazeči mohou nabídku podat také osobně v pracovní den na podatelně Městského úřadu Chrudim, Pardubická ulice 67, 537 16 Chrudim. V případě doručení nabídky poštou je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele
Název | CPV kód | Doplňkové kódy |
---|---|---|
Kelímky | 39225720-8 | |
Myčky nádobí jiné než pro domácnost | 42959000-3 | |
Skladovací nádoby | 44613400-4 |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
23.03.2021 13:45 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Dana Půlpánová | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace | ||
15.03.2021 15:24 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Dana Půlpánová | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
23.03.2021 13:42 | ostatní | Dana Půlpánová | Vysvětlení zadávací dokumentace |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele | Oznámení o výběru dodavatele | Oznámení o výběru dodavatele anonymizace.pdf | 353.25 KB |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Kupní smlouva | Kupní smlouva - NICKNACK(2) anonymizovana.pdf | 4.74 MB | |
Dodatek č. 1 | Dodatek č. 1 | Dodatek c_1.pdf | 250.96 KB |
Dodatek č. 2 | Dodatek č. 2 | Dodatek c_2.pdf | 567.62 KB |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.chrudim-city.cz/vz00000290 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
NICKNACK s.r.o. | 29287464 | Česká republika | 508 690,00 | 615 514,90 | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 26.07.2021
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
NICKNACK s.r.o. | 29287464 | Česká republika | 508 690,00 | 615 514,90 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2021 | 430 700,00 | 521 147,00 |
2022 | 77 990,00 | 94 367,90 |