Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je dodávka opakovatelně použitelného nádobí (nápojových kelímků) a dalšího vybavení pro jeho údržbu a skladování (1 x gastromyčka, 150 ks box na uskladnění kelímků), které nahradí jednorázové nádobí používané v současnosti pro prodej nápojů na veřejných kulturních a sportovních akcí pořádaných městem Chrudim nebo jeho příspěvkovými organizacemi.
Konkrétně se jedná o následující
• Kelímky 0,5 l - včetně grafického návrhu a potisku - 15 000 ks
• Kelímky 0,3 l - včetně grafického návrhu a potisku - 3 000 ks
• Kelímek 0,2 l + víčko - včetně grafického návrhu a potisku -
2 000 ks
• Gastromyčka 1 ks
• Skladovací box - 150 ks
Konkrétní počty, typy nádob a jejich podrobná specifikace, respektive specifikace předmětu zakázky je stanovena v technické specifikaci předmětu zakázky, která je přílohou zadávací dokumentace.
Součástí dodávky je i doprava na místo určení - sídlo Chrudimské besedy, Široká 85, 537 01 Chrudim.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Město Chrudim
Resselovo náměstí 77
Chrudim 537 16
Nabídky je možné podat prostřednictvím držitele poštovní licence či jiného přepravce, a to na adresu: Město Chrudim, Resselovo náměstí 77, 537 16 Chrudim. Uchazeči mohou nabídku podat také osobně v pracovní den na podatelně Městského úřadu Chrudim, Pardubická ulice 67, 537 16 Chrudim. V případě doručení nabídky poštou je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele